Добре де... този тампон фабрично от две части ли трябва да е (като при мен) или не?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Този тампон скъсан ли е или трябва да си е така?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от CHILIEV Покажи съобщениеДобре де... този тампон фабрично от две части ли трябва да е (като при мен) или не?Last edited by thecleaner; d.m.y г., 09:21.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщениеГлупости, този тампон така си излиза от завода! Спокойно колега, карай си спокойно.
Хайде пак да погледнеш снимката и да ни кажеш защо е подбит този 'така излязъл от завода' тампон, майсторе
upload photos
Last edited by Pepo; d.m.y г., 10:20.156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
Bosch Motronic M2.10.4 MPFi
Comment
-
Колега, не трябва да е от две части! аз като сменях двигателят тампонът беше здрав от една част... след време забелязах че е станал на две части и реших да го сменя... новият беше пак от една част! имаше два модела единият беше с по голям диаметър... смених го, но доста неприятна е смянатаслед това ми се появи тази странна вибрация при ускорение, но до сега не съм се замислял дали случайно не е от този тампон? Все го свързвах с вътрешни карета или разбити накрайници на кормилната щанга!
Поздравиsigpic
Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
FIAT TIPO 1.6 DOHC
Comment
-
Първоначално публикувано от CHILIEV Покажи съобщениеЯвно така няма да стане.
Може ли хора със 146-ци да хвърлят едно око как е при тях? Благодаря.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Поне се видя кой колко ги разбира тампоните...
ПС: Форума е доста коварен източник на информация - миналата седмица карах една 147-ца 1.9 мулти, която човека си беше купил наскоро - като му казах, че съединителя му е тоталка защото едвам подмествах педала, той ми каза "Не е бе, във форума четох, че на всички алфи са им твърди съединителите"...
Ако човек не се рови често тук и да има някаква представа кой потребител какви ги ръси, "решаването" на технически проблеми е със същата вероятност като да закараш колата в "сервиз", където не са виждали такава емблема никога...
E затова най-любимите ми постове са тези, които завършват с "... и нямам никакви проблеми"...
Comment
Comment